Opinnot! :)

Mulla on tällä hetkellä opinnot siinä vaiheessa, että tän työssäoppimisen jälkeen mulla on perusopinnot kasassa, jes! :) Sitten syksyllä alkaakin suuntautumisopinnot. Suuntauduin vanhustyöhön ja ootan innolla, et pääsen lisää oppimaan asioita liittyen tietysti enemmän vanhuksiin! Laitoin toiseks vaihtoehdoks kuntoutuksen mutta uskon et pääsen vanhustyöhön. Toivon ainakin niin. Vanhukset on mulle jotenki tosi läheisiä tai se tuntuu silleen omalta että sen takii päätin suuntautua vanhuksiin. Vanhusten kanssa pystyn olla oma itteni ja oon aina positiivisellä mielellä, koska vanhuksilla saattaa olla yksinäistä ja pyrin siihen, että pääsen viihdyttämään vanhuksia ja pääsen sitten myös siihen työhön että saan olla niiden kanssa tekemisissä. Vanhukset on aivan ihania kerta kaikkiaan <3! Sillon kun mulla alkoi opinnot ajattelin että suuntaudun lapsiin ja nuoriin mutta näiden opintojen aikanan mieli on muuttunut. :) Voihan sitä sitten myöhemmin miettiä näiden opintojen jälkeen meenkö ammattikorkeakouluun vai mitä tulevaisuudessa sitten tapahtuukaan... ;) Mutta oon ajatellu että kun valmistun vuoden päästä lähihoitajaksi niin menisin sitten töihin! :) Hyvä päästä heti työhön kunhan vaan ekaks löydän työpaikan ;) Mutta tässä nyt oli taas vähän höpöttelyä! :)




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(