Kuntoutuksen työssäoppiminen loppua kohti!

Huomenna alkaa vika viikko työharjottelussa ja sit se on done! ✅ Ammattiosaamisen näyttö alkaa huomenna ja mun pitää olla ku yks työntekijä siellä! Jännitän aina näyttöä koska silloin  pitää olla tosi aktiivinen ja välillä se on mulle vaikeeta, mutta yritän parhaani ja haluan saada hyvän arvosanan tästä harjoittelusta! Toivon että saan H2 tai K3, mutta tärkeintä on että pääsen näytön läpi! Tää työssäoppimispaikka on ollut tosi kiva paikka ja viihdyn hyvin! Hyvä työyhteisö ja ilmapiiri! Oon tosi ilonen, että pääsin tähän paikkaan koska oon oppinu tosi paljon asioita täällä itse harjottelussa mitä ei olla koulussa käyty laisinkaan. Kaikki työntekijät kunnioittaa mua ja vanhukset myös! Ihana paikka tää on, kesällä pääsen sitten kesätöihin tänne samaan paikkaan! Tosi kiva juttu, kun sitte on tuttu paikka ja tutut ihmiset! :) Tän harjottelun jälkeen koulussa onkin sitten loppukevät enää vaan valinnaisia ja sitten alkaa kesäloma! Mutta tässä nyt taas vähän postailua.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(