Kuntoutuksen työssäoppiminen!

Mä oon nyt ollu siellä kuntoutuksen työssäoppimisessa. Siellä on tosi kivaa ja oon viihtynyt hyvin! On ollu vatsatautiepidemiaa ja tällasta pientä mutta ei onneks oo sattunu mitään. :) Asukkaiden kanssa tuun hyvin juttuun ja oon ulkoillu niiden kanssa ja käyny päivätoiminnassa. Tätä harjottelua on vielä 2 viikkoa jäljellä ja oon ollu 7 viikkoa nyt tääl harjottelussa. Yks viikko oli hiihtolomaa nii en ollu sillon töissä :D. Mut se on kiva ku pääsen kesätöihin tähän harjottelupaikkaan, nii on sitte tuttu paikka ja tutut ihmiset! Tää harjottelu on mun mielestä menny hyvin mulla ja oon kehittyny ammatillisesti taas lisää kun oon käytännössä tietysti oppinu asioita lisää mitä ei olla esim. koulussa käyty läpi. Tää harjottelu on tuonu mulle lisää rohkeutta ja oon osannu keksiä ja olla luova kun on kyseessä vanhusten kuntoutus. Välillä saattaa olla vaikeuksia saada vanhusta ylös esim. sängystä mutta loppujen lopuks oon saanu ylös ja se on hyvä;) Mutta tässä tuli nyt taas vähän kirjottelua joten tää postaus on nyt tässä! :)





+ Kiitos teille kaikille jotka luette mun blogia, en ois aatellu et tätä luettais näin paljoo XD luettu jo yli 2400 kertaa! Se on mulle iso juttu ja mukavaa että teitä kiinnostaa tää mun blogi! :) <3 jos teille tulee ideoita josta haluaisitte kuulla mikä liittyy tähän lähihoitajan ammattiin tai opintoihin niin sanokaa vaan tonne kommenttikenttään! :) Vastaan parhaani mukaan! :) Enää vuos ja sitten oon valmis lähihoitaja! :)






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(