Kuntoutuksen työssäoppiminen!

Mulla alko viikko sitten kuntoutuksen työssäoppiminen ja oon Koskelan monipuolisessa palvelukeskuksessa. Oon siellä vanhusten kuntoutusosastolla. Ne vanhukset on ihania ja työntekijät myös! :) Hyvä olla ja hyvä ilmapiiri. Siellä on aika paljon samanlaista kun hohun työssäoppimisjaksolla. Mutta sitte siel kuntoutetaan niitä vanhuksii nii on siel paljo erilaista myös😄. Se on kyl kiinnostavaa ja uskon et opin siel lisää asioita ja pääsen kunnolla siihen hommaan kiinni. Tää harjottelu kestää 10 viikkoa ja tässä ajassa ehtii oppimaan paljon asioita. Oon ollu aktiivinen siellä ja yritän saada tästä harjoittelusta H2 tai K3. :) Mutta päivittelen jossain vaiheessa lisää tästä aiheesta!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(