Hoito ja huolenpito työharjottelun päivitystä!

Nyt oon ollu mielestäni jo aktiivisempi ja olen kunnolla päässyt tekemään jo suihkutusta ja aamupesuja. Tänään olin saunottamassa myös ja se oli mielenkiintoista. Aamupesut ja suihkuttaminen sujuu hyvin ja se ei ole vaikeaa. Sitten olen syöttänyt myös vanhuksia ja auttanut menemään huoneeseen jne. Minulla loppuu ens viikon perjantaina  työharjoittelu ja hyvillä mielellä lähden varmasti kouluun loppukevääksi. Olen oppinut paljon eri asioita, mitä en ole aikaisemmin tiennyt vanhusten hoidosta. En ole koskaan aikaisemmin ollut vanhustyössä. Tämä työharjoittelu on ollu mielenkiintoista ja tosi kivaa!:) vanhusten kanssa on kiva olla ja on mukava auttaa niitä. Olen tyytyväinen siihen, että minulla on hyvä ohjaaja ja muut työntekijät myös ovat mukavia ja ne osaavat hyvin opettaa asiat. En ole vielä kokeillut esim. insuliinin laittoa tai verenpaineen mittaamista, koska ei olla vielä koulussa opeteltu pistojen laittoa, mutta verenpaineen mittausta ollaan harjoiteltu.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(