lähihoitajan opinnot!

Ajattelin tehä tämmösen postauksen missä kerron mun koko opiskeluajasta täällä Diakoniaopistossa.

Oli vuosi 2014 ja keväällä pääsin yläasteeltä, yläasteen aikana mietin et mitä sitä tekis sit peruskoulun jälkeen. Olin miettiny pitkään et haluisin olla ihmisten kanssa tekemisissä tulevassa työssäni ja niinpä päädyin hakemaan Diakoniaopistoon. Olin myös hakenu Suomen liikemiesten kauppaopistoon ja joihinki muihin merkonomi-linja kouluihin, mutta onnekseni pääsin Diakoniaopistoon. Syksyllä 2014 alko sit opiskelut ja en tietenkää tuntenu ketään meiän luokalta mutta pikku hiljaa siinä aloin tutustumaan ja sain kavereita. Eka vuos oli tosi kiva ja mielenkiintoinen ku alko tietämään että mitä täällä koulussa oikeen opiskellaan. Oli työharjottelua ja koulunkäyntii. Työssäoppimiset ei menny ihan parhaalla mahdollisella tavalla mutta niistäkin selvittiin! :) Olin päiväkodissa sillon harjottelussa. Tokana vuonna sitte opiskeltiin hoitoa ja huolenpitoa ja silloin oli myös työssäoppiminen ja olin harjottelussa Lauttasaaressa hoivakodissa. Siellä oli tosi hyvä työilmapiiri ja oli ihanat työkaverit ja asukkaat.Viiminen vuos alko viime syksynä ja suuntauduin vanhuksiin ja meidän luokan ryhmähenki on hyvä ja tullaan hyvin toimeen kaikkien kanssa. Meillä on myös hyvät opettajat! Huomenna sit alkaa taas koulu ja viiminen rutistus näissä opinnoissa!

Kiitos teille kaikille jotka luette tätä mun blogia, oon saanu hyvää palautetta tästä ja se on ihana kuulla! <3 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(