Joululoma lopuillaan!

Mä oon nyt vikaa viikkoa viettämässä joululomaa ja sitten alkaa taas arki. Voin kertoo mun joululomasta vähäsen mitä kaikkee oon tehny. On ollut aivan ihana joululoma ja oon viettäny sitä perheen, sukulaisten ja ystävien kanssa <3 Oon ehtiny tehä joulun aikana kaikenlaista. Oon käyny Saara Aallon real home coming keikalla, luistelemassa, leffassa, esiintymässä vanhainkodissa (soitin siellä siis harmonikkaa), käyny Sannin keikalla ja kaikkea ihanaa on tullu tehtyä jouluna siitä huolimatta että olin aika kauan kipeenä. Nyt on kaikki hyvin ja elämä rullaa eteenpäin. :) Maanantaina alkaa sitten koulu ja enää 5 kuukautta ja sitten on lähihoitajan opinnot kasassa. Tuntuu tosi hassulta että oon kohta valmis lähihoitaja ja sitten pääsee ettimään töitä ja pääsee suuntaamaan kohti unelmia <3 Odotan jo innolla sitä päivää että valmistun. Nää lähihoitajan opinnot kestää yhteensä 3 vuotta ja tää aika on mennyt hurjan nopeasti. Ei sitä voi kuvitellakkaan että kohta valmistuu  ammattiin ja oon 18 vuotias tällä hetkellä. Monet mun ikäset pääsee lukiosta ja miettii mitä tekee, mut tässä mä oon ;). Valmis lähihoitaja 5 kuukauden päästä! Aivan mahtavaa! Sitten vaan suunta kohti tulevaisuutta ja työelämää! Opinnot mulla sujuu tosi mukavasti ja saan hyvää palautetta opettajilta ja se tuntuu tosi hyvälle  kun on ympärillä ihmisiä jotka tsemppaa, tukee ja auttaa!


Kuvahaun tulos haulle lähihoitaja

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(