Joululomaa kohti!

Tässä tulee lisää kirjottelua. Mulla on ollu nyt koulua kun loppu tossa 3 viikkoo sitten hohun (hoito-ja huolenpito) työssäoppiminen. Siis se harjoittelupaikka oli aivan ihana paikka, se oli ihana tunne, kun ne vanhukset aina sano et " sä oot niin kaunis ja maailman ihanin tyttö" oli ihana saada sellasta palautetta vastaan. Symppiksii ne vanhukset! Työkaverit oli ihan mahtavia ja niiden kanssa oli niin kiva tehä töitä! Ja mun ohjaaja oli kyllä ihan paras! On kyllä tosi kova ikävä niitä kaikkia! Meen täs joulukuun lopussa soittamaan harmonikkaa sinne, ihanaa nähdä sitten taas niitä! :) Ylipäänsä olin tosi ylpee ittestäni, koska loppuu kohti se harjottelu meni tosi hyvin ja sain arviointikeskustelussa hyvää palautetta. Sain arvosanaks H2 eli hyvä. :)! Nyt mulla on koulua vielä viikko ja sitten joululoman viettoon.. :) Koulussa on ollu paljon hommia, mut oon saanu tehtyä ne ajallaan eikä oon jääny onneks rästejä. Ens viikol 3 koetta ja sit se on siinä. On viel yks isompi ryhmätehtävä ja mun ryhmässä tehdään vanhusten kuntouttamisesta se työ. Mutta onneks alkaa joululoma ja voi vaan ottaa rauhallisesti ja viettää joulua perheen ja sukulaisten kanssa. Tammikuussa alkaakin sitte heti seuraava työssäoppiminen. Se on sit kuntoutuksen työssäoppiminen. Mutta hyvää joulua kaikille lukijoille ja kiitos että luette tätä mun blogia:)! Oon jo saanu hyvää palautetta tästä mun blogistakin! :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(