Koulu alko!

Alko nyt koulu tos viime viikon maanantaina, ja oli kyl kiva ku pääs taas näkee kavereita ja onhan se kiva opiskella. ;) On tulossa kiva syksy, kun on työharjottelua ja sen sellaista. :) Meillä jatkuu työharjoittelu samassa paikassa missä oltiin keväällä, eli vanhainkodissa. Tosi kivaa mennä taas takaisin sinne. Vanhuksia on tullut ikävä. Odotan eniten sitä työharjoittelusta, että pääsen tekemään itse kunnolla esim. lääkehoitoa ja pistämistä, koska en ole vielä pistänyt ollenkaan siellä. Mutta odotan sieltä kaikkea mitä olen siellä tehnytkin, eli aamupesuja, syöttämistä, jutellut vanhusten kanssa jne. :) Mutta olen ollut tosi tyyytyväinen tohon vanhainkotiin missä olen. Siellä on tosi hyvä ilmapiiri ja siellä on mukava olla. En jaksa enää oottaa että se taas jatkuu.. Oon mietiskellyt sitä, että suuntautuisin hoitoon ja huolenpitoon ja luulen että suuntaudun koska tää työharjoittelu on vaikuttanut tosi kivalta ja tuntuu oikealta minulle. Tai sitten menisin sairaalaan töihin, jompaan kumpaan. Mutta kirjottelen taas jossain vaiheessa tänne jotain. Ehdotelkaa jotain ja kyselkää vaan reilusti jos tulee jotain mieleen liittyen lähihoitajan ammattiin. Vastailen sen mukaan mitä osaan ja olen oppinut ;).

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(