Työelämä!

En ookkaan kirjotellu tänne vähään aikaan mitään, joten voisin vähän kertoo miten mulla menee töissä ja muutenki mun tän hetkisestä elämäntilanteesta. Viime syksynä/loppuvuodesta on tosiaan tapahtunu nopeella vauhdilla paljon asioita mitä en ois aatellu ollenkaan. Vakitusen työpaikan sain tosta kotihoidosta ja tällä viikolla kävin kirjottamassa vuokrasopimuksen työsuhdeasuntoon. <3 Kyllä tää elämä on vaan siistii kun kaikki palaset loksahtaa paikalleen ja tuntuu että tällä hetkellä kaikki on just niin kuin pitääkin. Vuos sitten kun oli vielä viiminen vuos koulussa, en olis ajatellu että nyt mulla on jo vakituinen työsuhde ja oma kämppä! Unelmien eteen pitää tehdä töitä ja tuntuu että oon saanu sellasen työpaikan missä kaikki työkaverit on tosi luotettavia ja aina pystyy pyytämään apua jos tulee vähänkin jotain vaikeeta! Tuntuu ihanalle, kun on ollu joissain työpaikoissa/harjoitteluissa vähän vaikeuksia, mutta sillä että on ihan vaan oma ittensä, pystyn näyttämään sen mitä oon ja se palaute mitä saan asiakkailta on ihanaa ja sydäntä lämmittävää! Tää työ on parasta, hoitotyö on todella tärkeää ja arvokasta! Pitäkää toisistanne huolta!<3



Kuvahaun tulos haulle lähihoitaja vanhustyö

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(