Työharjoittelu loppui!

Elikkä mulla loppui torstaina se hoito ja huolenpidon työharjoittelu. Oli kyllä kaiken kaikkiaan aivan mahtava kokemus olla harjoittelussa siellä vanhainkodissa missä olin. Kaikki työntekijät olivat niin mukavia ja vanhukset ihania. :) mulla oli silloin torstaina sen arviointikeskustelu siitä ammattiosaamisen näytöstä. Oon tyytyväinen mun näyttöviikkoon. Mun mielestä se sujui multa hyvin ja mun ohjaajakin sanoi, että se meni hyvin:) mutta tietysti pitää vielä kehittyä joissain asioissa ja tässä sitä koko ajan vaan enemmän ja enemmän kehittyy kun valmistuu tähän ammattiin. Suurimmaks osaks mulle annettiin positiivista palautetta mutta myös negatiivista. Negatiivisia palautteita on myös hyvä saada vastaan niin sitten tietää missä pitää kehittyä. Sain paljon positiivista palautetta siitä, että kunnioitan ja arvostan niitä kaikkia vanhuksia ja autan aina kun ne tarvitsevat apua. :) Sain sitten arvosanaks siitä ammattiosaamisen näytöstä H2 eli hyvä 2. Oon tosi tyytyväinen tähän arvosanaan, koska siihen tavoittelinkin. :) Mulla alkaa taas maanantaina koulu normaalisti ja meillä alkaa kuntoutus. Meen joulukuussa sinne vanhainkotiin soittamaan joululauluja harmonikalla. :) Kivaa! :) Musiikki tuo niin paljon iloa ja herättää tunteita asukkaissa. :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(