"Tutkintotodistus taskussa, olen oman osaamiseni käyntikortti"

Vahvuuteni työnhakijana minulla on se, että etsin hyvin töitä ja sitten löydän myös niitä nopeasti. Se on minulle helppoa etsiä töitä. Mutta välillä on vaikea löytää, kun olen vielä alle 18-vuotias. Luulen, että minulle on hyötyä tulevissa töissä ne luonteenpiirteet, että olen reipas, ahkera enkä myöhästele yleensä töistä. Minun kehittämisalueet on vielä sosiaaliset taidot, koska niissä välillä tulee vaikeuksia ja minulle se on haastavaa joissain tilanteissa. Niissä haluan vielä parantaa. Minulle on paras tapa hankkia töitä etsimällä työpaikkoja netistä ja sitten soittamalla myös. Niin myös löydän parhaiten töitä. Jos haen unelmatyöhöni työpaikkaa sitä voi etsiä myös eri tavalla kun paperisella hakemuksella. Sitä voi myös tehdä netissä tietääkseni. Töitä löytää netistä, lehdistä, voi tavata ihmisiä joiden kautta löytää töitä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(