Minun elämäni! :)



Minä haluan opiskella lähihoitajaksi, koska olen kiinnostunut lasten hoidosta ja minulla on kokemuksia siitä paljon kun on pienempiä sisaruksia joita olen hoitanut paljon. :) Myös olin 9.luokalla TETissä iltapäiväkerhossa ja 8.luokalla päiväkodissa. Minulla oli muitakin vaihtoehtoja, ajattelin aluksi että menen kaupalliselle puolelle ammattiopistoon, mutta sitten halusin mielummin tulla lähihoitaja-alalle. Minulla ei ole perheessä tai suvussa lähihoitajia.


Näen lähihoitajan työn näin alkuvaiheessa vielä vähän vaikeana kun ei ole opiskellut  kaikkia asioita jne mitä tarvitsee lähihoitajan työssä,mutta luulen että opin asiat hyvin ja pääsen valmistumaan lähihoitajaksi päiväkotiin. Haaveena on mennä päiväkotiin töihin.Haasteet ovat näin alkuvaiheessa se, että lähihoitajan työssä tarvitsee paljon tietoa ja osata tehdä monia juttuja kuten. esim pitää osata olla hyvin vuorovaikutuksessa muiden kanssa ja osaa hyvin keskustella muiden kanssa, mikä on minulle välillä vähän vaikeeta. Mutta minä luulen, että tän 3 vuoden aikana, kun olen harjoitellut niin sitten osaisin paremmin keskustella muiden kanssa ja olla vuorovaikutuksessa. Mahdolllisuutena minulla on, että saan hyvän työpaikan ja saan tehdä sitä mitä itse haluan.

Ensimmäiseltä vuodelta odotan sitä, että saan hyviä arvsanoja tenteistä ja oppisin asiat hyvin. Pelkään varmaan eniten sitä, että putoan opiskelusta, jos vaikka sairastun ja olisin paljon pois koulusta. Ja se myös jos kurssi tulisi hylätyksi.



Minun oma ryhmäni on tosi kiva. Kaikki on ystävällisiä,reiluja ja kivoja. Kaikkien kanssa tulee hyvin toimeen. Ensimmäinen kouluviikko on mennyt tosi hyvin. Tunnit on tosi paljon pidempiä ja koulupäivät on tosi pitkiä verrattuna ylä-asteeseen. Mutta kyllä tähän tottuu kun on sopeutunut hyvin kouluun. Pääsen varmaankin koulun bändiin, joka kuulostaa tosi kivalta! Tällä viikolla on ollut myös tosi hyvää ruokaa ja on ollut kiva viikko!



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lopputehtävä ja toimintatuokion arviointi!

Mun polvivamma :(